Brody, dnia 16.12.2024 r.
ZOŚ.6140.34.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z Regulaminem określającym zasady i sposób postępowania przy udzielaniu zamówień o wartości równej i przekraczającej 15 000,00 złotych netto., stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 1/2022 Wójta Gminy Brody z dnia 03 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Brody zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł
I. Zamawiający:
Gmina Brody ul. Stanisława Staszica 3, 27 - 230 Brody
Tel.: 41 271 12 31
E – mail: michal.karwacki@brody.info.pl
Osoba do kontaktu: Podinspektor ds. ochrony środowiska Pan Michał Karwacki
Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na: „Świadczenie usługi weterynaryjnej dla Gminy Brody na rok 2025”
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: usypianiu ślepych miotów, kastracji, sterylizacji zwierząt domowych, bezdomnych oraz wolno żyjących kotów oraz zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt rannych w przypadkach zdarzeń drogowych i innych zdarzeń. Inne zabiegi według załącznika nr 1 do oferty będą wykonywane według indywidualnych potrzeb, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
III. Oferta ma zawierać:
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy wg. załączonego wzoru.
I. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
II. Osoba do udzielania wyjaśnień po stronie Zamawiającego:
Osobą do udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest podinspektor
ds. ochrony środowiska Pan Michał Karwacki.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków udzielania zamówienia.
III. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody, pok. 5 (Biuro Obsługi Mieszkańca) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
OFERTA: „Świadczenie usługi weterynaryjnej dla Gminy Brody na rok 2025”
lub na adres e-mail: michal.karwacki@brody.info.pl
w terminie do dnia 27.12.2024 r. do godz. 945.
NIE OTWIERAĆ PRZED 27.12.2024 r. godz. 1000
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
IV. Kryteria i sposób oceny oferty:
Przy wyborze oferty do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
Cena winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę.
V. Informacje o formalnościach:
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą;
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejna ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzenia ich ponownej oceny;
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Termin realizacji zamówienia:
Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r
II. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, jednak nie dłużej niż o 30 dni.
III. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO", informuję, że:
· administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3, 27-230 Brody;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
· Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po tym czasie przechowywane w celach archiwalnych na zasadach określonych zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art.18 ust.2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO."
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii europejskiej lub państw członkowskich.
Wójt Gminy Brody
/-/ Ernest Kumek
Załączniki:
1. Formularz cenowo - ofertowy;
2. Wzór umowy.