Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Brody – Paweł Zięba tel. 41 271-12-31, e-mail: organizacyjny@brody.info.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy;
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
Monitorowanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie dostępności;